Czy wiesz, że II PPKKi P – to najwyraźniejszy kaszubski branding?

Czy wiesz, że II PPKKi P – to najwyraźniejszy kaszubski branding?
Czy wiesz, że II PPKKi P – to najwyraźniejszy kaszubski branding?
Czy wiesz, że II PPKKi P – to najwyraźniejszy kaszubski branding?
Czy wiesz, że II PPKKi P – to najwyraźniejszy kaszubski branding?
Czy wiesz, że II PPKKi P – to najwyraźniejszy kaszubski branding?

Zobacz:

Patronat honorowy Marszałka Pomorskiego nad II Pomorskim Przeglądem Kaszubskich Kolęd i Pastorałek.

*

Lęborska impreza kulturalna!

Ścieżka rozwoju regionalnego zahacza o imprezę masową, która promuje całe Województwo Pomorskie  i otwiera drzwi na kaszubskie kolędy oraz klimatyczne pastorałki. Dlatego Lębork na mapie Polski – to dobry znak pokazujący instytucję – czyli Sanktuarium św. Jakuba Apostoła, z gotycką wizją potężnej przestrzeni, sprzyjającej muzyczno – kompozytorskiej innowacji. W dobie obwarowań związanych z koronawirusem - charakter tego przedsięwzięcia wnika w nowoczesną specyfikę warunków życiowych, o podłożu nowej konstrukcji reklamowej, bo ukazanej w obrębie działań sieciowych - dotyczących prezentacji no –line.

Spotkanie braci kaszubskiej!

II Pomorski Przegląd Kaszubskich Kolęd i Pastorałek – buduje przyjazną przestrzeń dla rozwoju lokalnej kultury, która „rozkwita” na różne sposoby. Prawdziwymi kwiatami - tego pomorskiego wydarzenia -  pozostają m.in. ludzie: soliści, Zespoły, Rodziny,  grupki szkolne i parafialne, które marzą o publicznych występach ( przed kamerami i aparatami fotograficznymi), a także relacjami w lokalnych mediach i TV. Poziom lęborskiej imprezy przyciąga więc do kościoła całe grupy dziennikarzy i reporterów, z zasięgiem i zakresem działań, podpieranymi konkretnymi tytułami prasowymi.

Narody dla wszystkich!

Publiczna prezentacja magicznych kolęd i pastorałek, tworzy przyjazną płaszczyznę do wyjścia poza krąg rodzimych tradycji, a  skutecznego pokazania własnych talentów przed  szerszą publicznością. Dla takiego rytmu -  rozwoju osobistego i grupowego -  miłośnicy Kaszub pokonują wskazane odległości  i stawiają się w określonym czasie - w lęborskim kościele. Sam udział w przedsięwzięciu stanowi cenny wyróżnik w historii kaszubskiej kariery, a przy okazji otwiera nowe horyzonty myślowe o Kaszubach i korzeniach lokalnej społeczności. Dlatego szerokie gałęzie terytorialne przyciągają do Lęborka ludzi z rejonów Słupska, Koszalina, Kaszub, Wejherowa, a także  Gdańska. 

Branding spotkania!

Branding marki – to inaczej wizerunek imprezy. Podstawowym korzeniem lęborskiego drzewa – pozostają loga i patronaty. Do grona honorowego dołącza m.in.  Marszałek Województwa Pomorskiego nad II Pomorskim Przeglądem Kaszubskich Kolęd i Pastorałek. Na takiej strategii wydarzenia kulturalnego bazuje franciszkański wymiar duchowy, który otrzymuje także wsparcie Burmistrza Miasta Lęborka,  Starosty Lęborskiego, Kaszubskiego Klubu Parlamentarnego. Miarą promocji pozostają unikalne loga, wpisy na stronach internetowych oraz rozprowadzane artykuły, głównie na kontach facebookowych. W takich okolicznościach, organizatorzy tego wymiaru świątecznej mocy, pokazują nowe  kierunki na Zrzeszenie Kaszubsko – Pomorskie o/Lębork, Sanktuarium św. Jakuba Apostoła, Lęborskie Stowarzyszenie św. Jakuba Ap., Lęborskie Centrum Kultury „Fregata”, Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko – Pomorskiej w Wejherowie.

Hasłem facebookowym konta fb PPKKiP pozostaje słynne zdanie, że liczy się dla wszystkich „Cud Stworzenia” – ten zaczerpnięty z magii świąt o Bożym Narodzeniu.

Sylwia Skroś

Przejdź do góry strony